Oomen

SL Õhtulehes ilmus täna sealse paraspetsialisti Sandra Otsuse lugu: Tahate rikkaks saada? Aitavad näiteks merevetikad! Seal pakuvad meie tunnustatud sensitiivid (anonüümseks jääda soovides) välja terve hulga huvitavaid maagilisi soovitusi ja retsepte. Muuhulgas ka sellise:

Esitage kasusaamise või edu kohta oma küsimus ja lülitage sisse televiisor: esimesed kolm sõna, mida kuulete, ongi endelised ja annavad mõista, mis teid uuel aastal ees ootab.

Teaduslikust uudishimust kantuna otsustasin mainitud eksperimendi otsemaid sooritada. Seega esitasin endamisi nähtamatule oraaklile küsimuse:

MILLINE ON MU RAHALINE SEIS TÄNA 1 AASTA PÄRAST?

Seejärel avasin kerge kõheduse kiuste ETV kanali, kust hilise kellaaja tõttu jooksid juba ETV24 tekstiuudised. Esimesena peatus mu pilk uudise pealkirja sõnadel:

TÖÖTAJATE PALGAD TÕUSEVAD

Et palgatõusus peitubki usutavaim võimalus mu rahalise seisu paranemiseks, siis tundus see sõnum küllaltki tähenduslikuna. Tõsi, paar uudist edasi kuvati teade Saaremaa rahapaja leiust, aga et ma eriti ei usu enda äkk-rikastumise võimalustesse, siis ei hakanud ma selle "saatuse nöögi" üle ka liialt kurvastama.

Kui nähtud oomen peaks tõeks osutuma, siis on sellest mõistagi ainult rõõmu. Kui aga mitte, siis on kahtlemata põhjuseks mõningane reeglist üleastumine minu poolt: ma mitte ei KUULNUD neid kolme sõna, vaid NÄGIN neid. Aga eks aasta pärast paistab!

Loo lõpetuseks veel üks artiklis soovitatud huvitav ja hõlpsasti teostatav maagiline trikk:

Helistage suvalisel telefonil ja küsige: "Kui palju?" Kui teile öeldakse number, mängib see teie edasises elus suurt rolli.

Kes julgeb katsetada? :P

Kommentaarid

webxan ütles …
Ja õndsaks saagu need, kes usuvad!
webxan ütles …
Neile, kes ei kuula Raadio Uuno reklaame, lisan siia kohe ühe sajaprotsendiliselt toimiva:
Kui soovite säravvalgeid hambaid, kotkapilku, head tervist, läikivaid juukseid... (ja paljusid muid asju, mida erinevates reklaamides pakutakse)... siis kuulake Raadio Uunot - saate need kõik korraga!
webxan ütles …
Ahjaa, unustasin: see raadio Uuno toime olla teadlaste poolt teaduslikult tõestatud ka veel tagatipuks...
propsis ütles …
Raadio Uuno maagilistesse omadustesse mul kahjuks küll usku ei ole. Seega minu puhul nende nõidus ei toimi. :P
kass27 ütles …
Jätan siiski kaasa mängimata. Tänased kolm esimest epl.ee uudist olid sellised:
* Uudised/Krimi | 09:20 Autojuht tagurdas parkimisplatsil noorukile otsa (1)

* Uudised/Krimi | 09:13 Jalakäijale otsasõitnud juht põgenes

* Uudised/Krimi | 09:05 Roolijoodikud põhjustasid kaks liiklusõnnetust (2)
propsis ütles …
Riskantne mäng siis tõesti :S
webxan ütles …
Sel juhul tasub jälgida Blendamedi reklaame. Igale pastale on sealjuures veel oma reklaam, ehkki tegu polegi makaronitootega, vaid püha imega!

Vali pasta vastavalt sellele, kas tahad, et hambad oleksid vabad seitsmest probleemist. Või siis vastavalt igemeprobleemidele. Või äkki soovid hoopis mitme tooni võrra valgemaid hambaid. Või et mõju kestaks 12 tundi järjest?
kass27 ütles …
Muide, seoses minu unemüstikaga kõige vesise suhtes ootaksin edasist arutelu vee teemal. Näiteks: Vesi inimese sees. Eriti mis toimub ajus. Millest koosneb mõtlemine? Kas toimib elektromagnetväli? jne
kass27 ütles …
Autojuht põrutas webxani pargitud autole tagant otsa ja põgenes, tõenäoliselt roolijoodik - kas on sarnasust minu eelnevalt pakutud uudistega nn nõiduse paljastamiseks :S
propsis ütles …
Eks ma püüan edaspidi nende soovidega arvestada!

Samas kuri kokkusattumus jah kass27 eelneva postitusega.
propsis ütles …
Nii, 10 kommentaari on kenasti täis ja võin südamerahus uue blogiloo kirjutada! ;)

Populaarsed postitused sellest blogist

Baruto

Füsio(g)noomiast

Avatar